Megnevezés: PIRAMISTM

Fejlesztő: L-SOFT KFT
Ajánlott számítógép konfiguráció:
Szerver oldal
Olyan számítógép és operációs rendszer, amelyen az ORACLE adatbázis kezelő (7.3.2 vagy magasabb verzió) futtatható, az alábbi minimális kiépítésben:
  • 256 Mb központi memória (5 user-ig)
  • 1 db monochrom monitor
  • 1 db 2,1 GB szabad kapacitású winchester
  • 10 Mbit adatátvitelt biztosító hálózati csatoló kártyák
Munkaállomás oldal
IBM PC/AT vagy azzal kompatibilis számítógép, az alábbi kiépítésben:
  • 32 Mb központi memória
  • Pentium 100 MHz IBM PC kompatibilis számítógép alaplap
  • 1 db színes vagy monochrom monitor (800x600)
  • 1 db 600Mb szabad kapacitású winchester
  • 10 Mbit adatátvitelt biztosító hálózati csatoló kártya
  • 1 db a munkaállomásról elérheto lézernyomtató
  • egér
  • Operációs rendszer: Windows 95, Windows 98, Windows NT 4.0
Rövid ismertetés:
Compfair '98 Vásárdíjas Integrált Vállalati Ügyviteli Rendszer
ORACLE alapú, kliens/szerver architektúrájú, grafikus felületű, rugalmasan paraméterezheto, WAN-os környezetben is on-line eléréseket biztosító rendszer, melyet közép, nagy és multinacionális vállalkozások számára ajánlunk.
Fejlesztési nyelv: Delphi 3

A PIRAMISTM Integrált Vállalati Ügyviteli Rendszer jellemzői

Funkcionalitás: A rendszer naprakész kimutatást biztosít a munkaügy, munkaerő-gazdálkodás, bér, bérgazdálkodás, tb, pénzügy, számvitel, kontrolling területeken dolgozók számára. Ezzel hatékony segítséget nyújt a többszintű vezetői döntések elokészítéséhez.

Megbízhatóság: A rendszer tervezése humáneroforrásgazdálkodás területén jártas szakemberekkel az SSADM módszertan ajánlásainak felhasználásával és CASE eszközök alkalmazásával történik. A termékek, vagy azok újabb verziói a kibocsátásukat megelőzően, a tesztelési terv eloírásainak megfelelő minőségellenőrzésen esnek át.

Használhatóság: Az alkalmazások felhasználói felülete az ergonómiai követelményeknek és a Windows operációs rendszerben megszokottaknak felel meg. (Harmonizáló színek, ikonsoros funkciók, legördülő menük, drag and drop technika, forró billentyuk, keresési és navigálási funkciók, On-line help).

Hatékonyság: A rendszerbe beépített automatizmusok, WAN-os környezetre optimalizált technológiák biztosítják a nagytömegű (több millió adatrekord) adatok hatékony feldolgozását. A felhasználók által elkészíthető szabadon paraméterezhető lekérdezések, és a rendszerbe beépített nagyszámú jelentések, adatszolgáltatások és kimutatások hatékony támogatást biztosítanak az igények széleskörű kielégítéséhez.

Hordozhatóság: A Kliens/Szerver architektúrájú rendszer szerver oldali hordozhatóságát az Oracle adatbázis kezelő határozza meg, mely jelenleg valamennyi elterjedtebb, korszerű hálózatos operációs rendszeren fut. A kliens oldali alkalmazások futtatásához a Microsoft Intel processzorra fejlesztett 32 bites Windows operációs rendszere szükséges, mely a világon az egyik leggyakrabban alkalmazott operációs rendszer.

Skálázhatóság: Az Oracle adatbázis kezelő és az alkalmazott technológiák lehetővé teszik, hogy a rendszert egyidejűleg több száz vagy ezer felhasználó is használhatja.

Korszeru technológiák alkalmazása: A piacon jelenleg csúcstechnológiát képviselő Oracle adatbázis kezelőre épülő, Kliens/Szerver architektúrájú, MS Windows felületre írt rendszer, mely beépített OLTP (On-line Transaction Processing) és Multi-thread technológiát alkalmaz. A kimutatások a piacon ismert valamennyi elterjedt irodai rendszer formátumának megfelelően előállíthatóak, és a vállalat belső elektronikus mail rendszerében a felhasználás helyére közvetlenül továbbíthatóak.

Adatvédelem: A Jogosultsági modul a teljes rendszerre biztosítja a felhasználói jogosultságok menedzselését az elérheto funkciók és adatok köre tekintetében. A jogosultságok szabályozása hasonló a hálózatos operációs rendszerek által kínált szolgáltatásokhoz. A DDC (Data Domain Controller) adat- tartomány vezérlési elv biztosítja, hogy a felhasználók csak a számukra engedélyezett adatokat érhetik el.

Karbantarthatóság: A rendszer fejlesztésére használt 4GL eszközök, az objektumorientált technológia felhasználásával készített alkalmazások teszik lehetové azt, hogy a szükséges módosításokat nagy hatékonysággal lehessen átvezetni a rendszeren.

Telepíthetoség: A Szervíz modul a szerver oldali verzióváltók, a kliens oldalon az Indító modul biztosítja az új programverziók automatikus frissítését.

Üzemeltetés támogatottság: A Szervíz modul biztosítja az általános konfigurációk és a felhasználóként tárolt egyedi konfigurációk központi menedzselését, a rendszerben zajló tranzakciók és felhasználónkénti munkafolyamatok monitorozását, valamint lehetové teszi tesztelési célokra előállítandó adatbázisok generálását.

Munkafolyamat támogatottság: A rendszerben alkalmazott felhasználói menü struktúra (FMS) az ügyviteli folyamatok végrehajtási sorrendjének figyelembe vételével kerülnek kialakításra. A technológia lehetővé teszi a központi és felhasználói szintű munkafolyamatok (workflow) kialakítását.

PIRAMISTM Integrált Vállalati Ügyviteli Rendszer

Humán eroforrás gazdálkodási alrendszer Ügynök alrendszer Szerzodés nyilvántartó alrendszer
Bér és Munkaügyi modul Vállalkozói modul Egyéb Partner Kapcsolatok (EPK) modul
Utalás modul Törzsadattár modul Törzsadattár modul
Törzsadattár modul Jogosultság modul Jogosultság modul
Szervíz és üzemeltetés modul Szervíz és üzemeltetés modul Szervíz és üzemeltetés modul
Jogosultság modul Indító modul Indító modul
Indító modul Fokönyvi interfész modul  
TB modul    
KSH adatszolgáltatás modul    
Évvégi SZJA elszámolás modul    
GK útnyilvántartás modul    
Fokönyvi interfész modul    

Banki output állomány feldolgozó alrendszer

Integrált jogosultsági rendszer


Bér és Munkaügyi modul

A munkavállalók teljes körű adminisztratív, foglalkoztatási és szerződés adatainak nyilvántartása, a változások történeti követése. Munka- és megbízási szerzodéssel rendelkező dolgozók bérének számfejtése, a munkavállalókkal szemben fennálló kötelezettségek és követelések nyilvántartása.

Fobb szolgáltatások:

Munkaügyi funkciók

  • A dolgozók egy törzsszámmal azonosítottak
  • A rendszer által kezelt szerzodéstípusok
    • munkaszerződések
    • megbízásos szerződések
  • Egy dolgozó több jogviszonyát egyidejuleg kezeli a rendszer
  • Más forrásból származó adóköteles jövedelmek nyilvántartása
  • Átlagkereset, távolléti díj adatok
  • Költségtérítési nyilatkozat az adóeloleg megállapításához
  • Belépő dolgozók adatlapja
  • Munkarend adatok karbantartása
  • Szabad formátumú - szabadon paraméterezhető tartalmú listázás
  • Bérszámfejtéssel kapcsolatos kimutatások
  • Munkaido kimutatások
  • Létszám kimutatások

Bérszámfejtési funkciók:

A rendszer alapszolgáltatása a több céges, több kifizetőhelyes számfejtés biztosítása. A rendszer bérezési forma szerint támogatja a havidíjas, óradíjas, teljesítménybéres bérszámfejtést. Bérszámfejtés bármilyen munkavállaló típusra: állományon belüliek, állományon kívüliek.

  • A munkáltató a munkavállalók részére havonta többszöri kifizetéssel is fizethet
  • Kézi és automatikus számfejtés.
  • Rendszeres és nem rendszeres jövedelmek számfejtése.
  • Devizás számfejtés.
  • Visszamenoleges fizetésemelés biztosítása.
  • A visszamenoleges fizetésemelés alapján a rendszer automatikusan előállítja az összes, a béremelés miatt érintett korrigált tételeket is.
  • Visszamenőleges munkaidő korrekció biztosítása.
  • A visszamenőlegesen korrigált munkaidő adatok alapján a rendszer automatikusan előállítja a különbözeti tételeket.
  • A számfejtési tételek automatikusan költséghelyesen, munkaszámonkénti analitikában képződnek.
  • Fokönyvi időbeli elhatárolás biztosítása.
  • Munkajogi, korrigált munkajogi és átlagstatisztikai létszámok automatikus előállítása.
  • Bérszámfejtési adatok betöltése külső rendszerből.

Listák, kimutatások:

  • Fizetési lap
  • Címletjegyzék
  • Levonások, tiltások
  • Jogcímenként csoportosított listák
  • Banki utalások
  • Postai utalások
  • Vállalati bérösszesítő
  • Bér, munkaido és létszám felosztó
  • Kilépő dolgozók adatszolgáltatásai
  • TB adatszolgáltatások
    • Havi összesítő bevallás
    • NYENYI
    • Járulékelszámolási nyilvántartólap
    • Igazolás a járulékalapot képező juttatásokról
    • Más munkáltatól származó járadék igazolások
    • Egészségügyi hozzájárulás
    • Egészségbiztosítási statisztikai jelentés
    • A "Bejelentés a biztosítottakról" elnevezésu lap
    • "Kizárólag EÜ. Szolgáltatásra jogosultak" bejelentőlap
    • A fenti bejelentőlapok mágneslemezes jelentésének biztosítása
  • Kartonok
  • Munkaidő kimutatások
  • Átlagkereset, távolléti adatok
  • Létszámadatok
  • Ellenőrző hibalisták
  • Nyilatkozatok
Bevezetéssel kapcsolatos információ:
A Bér és Munkaügyi modul a Humán erőforrás gazdálkodási alrendszer alapvető része, kiegészítő moduljai: TB, KSH adatszolgáltatás, Évvégi SZJA elszámolás, GK útnyilvántartás, Főkönyvi interfész modulok.

Utalás modul

Egyéni és csoportos utalások elektronikus formátumban történő biztosítása a pénzintézetek, magán nyugdíjpénztárak, önkéntes nyugdíjpénztárak felé.

Főbb szolgáltatások:

  • Elozetesen elkészített banki utalások megtekinthetőek.
  • A banki feladás kísérőlevelek karbantartása.
  • A kigyűjtött adatok korrigálhatóak.
  • Adatszolgáltatás az alábbi pénzintézetek által elfogadott elektronikus formátumban és tartalommal:
    • OTP bank
    • Postabank
    • Budapest Bank
    • Kereskedelmi Bank
    • Külkereskedelmi Bank
    • Magán nyugdíjpénztárak
    • ÁB AEGON önkéntes nyugdíjpénztár
    • IKR RT önkéntes nyugdíjpénztár

Felhasználói kérésre a pénzintézetek száma bővíthető!

Bevezetéssel kapcsolatos információ:
Az Utalás modul Humán erőforrás gazdálkodási alrendszer kiegészíto modulja.

Törzsadattár modul

A PIRAMISTM rendszer moduljai által közösen használt (általános és cég specifikus) törzsadattárak karbantartása.

Fobb szolgáltatások:

  • A cég azonosító és rendszerparaméter adatok karbantartása.
  • KSH Területi törzsadatok
  • Saját és idegen bankok, valamint magánnyugdíjpénztárak karbantartása
  • Képzési adatok
    • Szakképzettség kódok,
    • Szakértoi tevékenységek
    • Iskolák, tanfolyamok
    • Nyelvismeret kódtár, nyelvismeret foka
    • Tudományos fokozatok
  • Munkaido alapadatok
    • Ünnepnapok karbantartás
    • Naptári napok cseréje karbantartás
  • Költséghely törzs
  • Szervezeti egység törzs
  • Munkaszám törzs
  • Telephely törzs
  • Kifizetohely törzs
  • Önelszámoló egység törzs
Bevezetéssel kapcsolatos információ:
A Törzsadattár modul a PIRAMISTM rendszer szerves része. A modul önállóan nem üzemeltethető.

Szervíz és üzemeltetési modul

Az integrált rendszer üzemeltetését támogató olyan funkciók, amelyek a rendszergazdáknak nyújt hatékony támogatást.

Főbb szolgáltatások:

  • Aktív felhasználók tevékenységeinek on-line monitorozása
  • Kimutatás a hibás programverzióval bejelentkezett felhasználókról
  • A több törzsszámra, vagy szerződésszámra tévesen felvett azonos adatok összevonása egy törzsszámra, vagy szerződésszámra
  • A tévesen felvitt és nem használt szerződésszámok törlése
  • Az idő és erőforrás igényes tranzakciók követése egy beépített TMS (Transaction Monitoring System) rendszer segítségével
  • SQL BATCH Processing keretrendszer, mely lehetové teszi külső eljárások beillesztését és futtatását
  • Szerveroldali verzióváltók telepítése
  • Teszt adatbázis generálás az "éles" adatbázisból.
  • Általános és egyedi konfiguráció beállítások központi menedzselése
Bevezetéssel kapcsolatos információ:
A Szervíz és üzemeltetési modul a PIRAMISTM rendszer szerves része.

Jogosultság modul

A Jogosultság modul a PIRAMISTM rendszer moduljai számára biztosítja a felhasználók jogosultságainak beállítását, illetve az elérhető adatok körét.

Főbb szolgáltatások:

  • Az alkalmazott jogosultsági szintek megegyeznek az operációs rendszerekben megszokottakkal: belépés engedélyezése - tiltása, írási, olvasási, nyomtatási, stb.
  • Felhasználók adatainak és jogosultságainak karbantartása
  • Felhasználók csoportok adatainak és jogosultságainak karbantartása
  • Felhasználók és munkaállomások egymáshoz rendelése, mely által az is meghatározható, hogy a felhasználó mely gépről jelentkezhet be a PIRAMISTM rendszer valamely moduljába
  • A modulok funkcióiból funkció csoportok alakíthatók ki, melyek felhasználói csoportokhoz, és felhasználókhoz hozzárendelhetok. A funkciócsoportok száma nem korlátozott, valamint egy funkció több csoportba is besorolható
  • A hasonló szerepkörrel rendelkező felhasználók jogosultságainak kialakítása felhasználói csoportok, funkciócsoportok és adattartomány csoportok kialakításával, melyek karbantartásával, egyszerre több felhasználó jogosultságát lehet kezelni
  • Kivételkezelés. Azaz a felhasználói csoporttól örökölt jogoktól eltéro jogosultságok megadásának biztosítása
  • A felhasználói csoportok tagjai a csoporthoz rendelt jogosultságokat öröklik. A felhasználói csoportok száma nem korlátozott, és egy felhasználó több csoportba is besorolható.
  • Data Domain Contreller (DDC) - Adattartomány vezérlési elv biztosítása, mely lehetővé teszi, hogy az egyes felhasználók csak a számukra engedélyezett adatok körét érhetik el
  • Az adatszétválasztást a rendszer, a felhasználóhoz definiált módon valósítja meg, nem függ a vállalat szervezési felépítésétol
  • A felhasználónkénti adatszétválasztás biztosításához a rendszerben adattartományok határozhatók meg, melyek a vállalat hierarchikus szervezeti felépítését tükrözik. Az adattartományokból csoportok képezhetők, egy felhasználóhoz több adattartomány csoport is hozzárendelhető
Bevezetéssel kapcsolatos információ:
A Jogosultság modul a PIRAMISTM rendszer szerves része.

Indító modul

Keretrendszer. Segítségével egy egységes központi felületen indítható a PIRAMISTM rendszer összes modulja.

Főbb szolgáltatások:

  • A munkaállomásokra telepített modulok indítása
  • A felhasználó azonosítása alapján, csak a felhasználó által elérhető modulok indításának biztosítása
  • A felhasználónak a rendszerbe lépésekor csak egy alkalommal kell azonosítania magát
  • Az egyedi és általános konfigurációs állományok karbantartása
  • Egyedi konfigurációmódosítás
  • Új program verziók automatikus telepítésének támogatása
Bevezetéssel kapcsolatos információ:
Az Indító modul a PIRAMISTM rendszer szerves része.

TB modul

A Humán erőforrás gazdálkodási alrendszerben felvett dolgozók TB ellátásainak számfejtése és a TB-nek biztosítandó adatszolgáltatások elkészítése.

Főbb szolgáltatások:

  • Feladás statisztika készítése
  • Előzmény adatok karbantartása
  • Orvosi igazolások feldolgozása
  • Betegszabadság számfejtés
  • Táppénz számfejtés
  • Gyermekápolási táppénz számfejtés
  • Baleseti táppénz számfejtés
  • THGY számfejtése
  • GYES számfejtése
  • Családi pótlék számfejtése
  • TB ellátások kézi számfejtése
  • TB ellátások automatikus számfejtése
  • Kimutatások, statisztikák
Bevezetéssel kapcsolatos információ:
A TB modul a Humán erőforrás gazdálkodási alrendszer kiegészítő modulja, mely csak a Bér és Munkaügyi modullal együtt használható.

KSH modul

A rendszer a Központi Statisztikai Hivatal által kibocsátott statisztikai adatlapoknak megfelelő formátumban és tartalommal állítja elő az adatlapokat.

Főbb szolgáltatások:

  • A statisztikákhoz szükséges jogcím összerendelések elvégzése.
  • Statisztikánkénti automatikus kigyujtés.
  • Az automatikusan kigyujtött adatok módosítása.
  • Statisztikánkénti listázás.

Évközi jelentés:

  • Havi munkaügyi jelentés 1109

Éves jelentés:

  • Éves munkaügyi jelentés 1116
  • A foglalkoztatottak létszáma 1115
  • Éves munkaügyi jelentések 1113

Idoszakos jelentés:

  • Szeptemberi kereset felvétel 1118
Bevezetéssel kapcsolatos információ:
A KSH a Humán erőforrás gazdálkodási alrendszer kiegészítő modulja. Csak a Bér és Munkaügyi modullal együtt működőképes.

Évvégi SZJA elszámolás modul

A munkáltató évvégi SZJA elszámolási kötelezettségeinek biztosítása a munkavállalók és az APEH felé.

Főbb szolgáltatások:

  • A bérrendszerben nem rögzített adatok utólagos felvitele
  • ÁKI jövedelemigazolás
  • NY29, NY30 - munkavállalói nyilatkozatok
  • M30 - munkáltatói igazolás
  • M29 - személyi jövedelemadó megállapítása
  • M29/A - egyes adókedvezmények részletező adatai
  • K30 - a kifizetők adatszolgáltatása a magánszemélyek éves jövedelmeirol
  • K30-A - a kifizetők adatszolgáltatása az adóazonosító jellel nem rendelkező magánszemélyek éves jövedelmeiről
  • K48 - biztosító intézet adatszolgáltatása az adóazonosító jellel nem rendelkező magánszemélyek részére történő kifizetésekről
  • K48-A - biztosító intézet adatszolgáltatása
  • Adatkíséro lap a mágneslemezes adatszolgáltatáshoz
  • T29 - tájékoztatás az adóhátralékról
Bevezetéssel kapcsolatos információ:
Az Évvégi SZJA elszámolási modul a Humán erőforrás gazdálkodási alrendszer kiegészítő része, mely csak a Bér és Munkaügyi modullal együtt használható.

GK útnyilvántartás modul

A Humán erőforrás gazdálkodási alrendszerben felvett munkavállalók SZJA törvényben szabályozott gépjármű használati nyilvántartása és úti költségeinek elszámolása.

Főbb szolgáltatások:

A program biztosítja az SZJA törvény 5. sz mellékletében a II/7 pontban foglaltak szerint vezetendo útnyilvántartás vezetését

Amennyiben a munkáltató nem csak a törvényben meghatározott mértékű térítésben részesíti a munkavállalót, akkor az adóköteles rész a költségtérítéstol elkülönült módon képződik A program a kifizetendő összeg számításánál figyelembe veszi az előzetesen már felvett úti előleget A távollétek alapján a napidíj számítása automatikusan történik A program feladást készít a Bér és Munkaügyi modul felé Üzemanyag fajták és azok napi árfolyamának karbantartása Üzleti partnerek, és a hozzájuk kapcsolható útvonalak karbantartása Gépjármuvek törzs, és a dolgozókhoz is rendelhető saját és nem saját gépjárművek Átalánydíjas elszámolás Eseti elszámolás esetenként megtett utak költségtérítésére Költségek átszámítása.

  • Megváltozott üzemanyagár esetén költségtérítések visszamenoleges átszámítása
  • Bevezetéssel kapcsolatos információ:

A GK útnyilvántartás rendszer a Humán erőforrás gazdálkodási alrendszer kiegészítő modulja.


Főkönyvi interfész

A Humán erőforrás gazdálkodási alrendszerben rögzített adatok analitikus feladását biztosítja a főkönyvi rendszerbe.

Főbb szolgáltatások:

  • Tartozik - Követel rovatok összerendelés (DATA-ID).
  • Tartozik - Követel rovatok, jogcím analitika összerendelés.
  • Főkönyvi feladás a Bér és Munkaügyi modulból a Főkönyvi rendszer felé.
  • Időbeli elhatárolások feladása a Bér és Munkaügyi modulból a Főkönyvi rendszer felé.
  • Főkönyvi feladás a Vállalkozói modulból a Főkönyvi rendszer felé.
  • Időbeli elhatárolások feladás a Vállalkozói modulból a Főkönyvi rendszer felé.
  • Feladások egy hónapon belül többször is készülhetnek.

Listák:

  • Összesítő listák DATA-ID - re és költséghelyre
  • Feladás listák
    • Dolgozónkénti analitikában
    • Főkönyvi számlaszám analitikában
    • Analitika egy főkönyvi számlaszámra
    • Összesítő lista
    • Hibalista
  • Időszaki adatok lista
Bevezetéssel kapcsolatos információ:
A Főkönyvi interfész modul a PIRAMISTM rendszer kiegészítő modulja. A Bér és Munkaügyi, vagy Vállalkozói modulokban keletkezett adatok elektronikus feladását biztosítja a vállalatnál alkalmazott főkönyvi rendszer felé, ezért a cég igényeihez kell igazítani.

Vállalkozói modul

Vállalkozó ügynökök adminisztratív és szerződéses adatainak valamint a teljesítmény elszámolások pénzügyi lebonyolítása, nyilvántartása. Ez az alrendszer azon vállalatok számára nyújt megoldást, amelyek termékeik értékesítését vállalkozó ügynökök segítségével bonyolítják.

Mint adminisztrációs rendszer nyilvántartja a vállalkozók szerzodéseit és azok változásait, valamint a vállalkozói teljesítéseket.

Mint pénzügyi rendszer biztosítja a teljesítések elszámolását, igazolását, szállítói és vevoi számlák eloállítását, folyószámla kezelést, utalványozást és utalást, fokönyvi feladást.

Fobb szolgáltatások:

  • Vállalkozók adminisztratív és szerzodés adatai
  • Vállalkozói teljesítések eloállítása
    • elektronikus úton történo betöltése
    • algoritmikus eloállítása
    • kézi felvitele
  • A vállalkozói teljesítések Megbízó által történő elfogadása
  • Az elfogadott teljesítések által teljesítmény elszámolási lap előállítása a vállalkozóknak
  • Vállalkozói nyilatkozattételek rögzítése a teljesítmény elszámolási lapon kimutatott teljesítésekről
  • A Megbízó általi utalványozások, utalványozások tiltásainak rögzítése
  • Utólagosan elismert teljesítések utalványozása
  • Az utalványozások alapján a Szállítói, Vevői számlák automatikus előállítása
  • A kintlévőségek alapján a fizetési felszólítások automatikus előállítása
  • Késedelmi kamatszámlák automatikus előállítása
  • Számla kiegyenlítés
    • Szállítói - vevői számlák összevezetett automatikus kiegyenlítése
    • Kézzel
    • Az elektronikusan visszaadott banki terhelés értesítő alapján automatikusan
  • Folyószámla kezelés
  • Utalás elektronikus úton
  • A bank által nem teljesíthető utalások ismételt utalása
  • ÁFA kimutatás

Listák, kimutatások :

  • Vállalkozói szerződések
  • Szabad formátumú lekérdezések a szerződésekről
  • Teljesítés igazolás
    • Munkaközi lista, Hitelesítő lista, Biancó lista
  • Teljesítmény elszámolási lap
    • Munkaközi lista, Hitelesíto lista, Biancó lista
    • Havi kimutatás
    • Összesítő listák
    • Nyilatkozatok
    • Nyomdai spool
  • Utalványozás
    • Utalványozó személyenként, vállalkozónként
    • Utólagos utalványozásra várakozó tételek
    • Utólagos utalványozásra került tételek
  • Számlák
    • Szállítói, vevői számlák munkaközi, biancó listák
    • Havi kimutatás
    • Nyomdai spool
  • Fizetési felszólítás
  • Elektronikus utalás hitelesítő lista
  • Folyószámla kimutatás
  • Kompenzálási értesítő levél
  • ÁFA kimutatás
  • Statisztikák
Bevezetéssel kapcsolatos információ:
A Vállalkozói modul az Ügynök alrendszer integráns része.

Egyéb partner kapcsolatok (EPK) modul

Az Egyéb partnerkapcsolatok nyilvántartása a partnerek adminisztratív és különböző szerződésadatainak a felhasználó által szabadon beállítható és bővíthető jellemzőivel.

Főbb szolgáltatások:

  • A partnerek egy törzsszámmal azonosítottak
  • A rendszerrel szállított és szabadon definiálható kódtárak
  • Listázás - szabadon paraméterezhető tartalommal és formátummal
Bevezetéssel kapcsolatos információ:
Az EPK modul a Szerződés nyilvántartó alrendszer alapvető része, kiegészítő moduljai a Törzsadattár, Indító, Jogosultság, Szervíz és üzemeltetési modulok.

Banki output állomány feldolgozó alrendszer (Bank Output Batch -BOB- modul)

Különböző bankok output napi banki állományainak rendszerbe töltése, ellenorzése, a felhasználó által paraméterezhető lekérdezése.

Főbb szolgáltatások:

  • A bejövő banki állományok betöltésekor be/ki kapcsolható hibaellenőrzés.
  • Lekérdezési paraméterek
    • Elszámolási dátum, összegsor
    • Tranzakció, belső tranzakció
    • Számlaszámok
    • Paraméterek megmutatása
  • Egy keretrendszer segítségével felépíthetők a tranzakciók elemi folyamatai, illetve ez a keretrendszer fogadja, futtatja és naplózza a tranzakció kéréseket.

Listázás:

  • Lekérdezések listázása
  • Ellenorzési hibalisták, statisztikák.
  • Banki állomány hibaellenőrzések
  • Számlaszámok, csoportok
 
Bevezetéssel kapcsolatos információ:
Önálló rendszer, feladata: különböző bankok output napi banki állományainak rendszerbe töltése, ellenőrzése, a felhasználó által paraméterezhető lekérdezése.

Integrált Jogosultsági Rendszer

Nagy adatbázisokhoz különböző (Lan-os, vagy Wan-os környezetben megvalósított) applikációkon keresztül történő hozzáférési jogosultságok egységes szabályozása és on-line leképezése.

Főbb szolgáltatások:

  • felhasználói szerepkörök meghatározása
  • jogosultsági terület leképezése a cég szervezeti és a dolgozók hierarchiái alapján
  • szervezeti hierarchiák és dolgozó hierarchiák nyilvántartása
  • a felhasználók szerepkörének nyilvántartása
  • a felhasználók jogosultságának leképezése a szerepkörei, a területképzés és a külső rendszer funkcióhierarchiája alapján
Bevezetéssel kapcsolatos információ:
Önálló rendszer, egységes interfész felületen adatokat fogad a felhasználók adminisztratív és szerződés adatairól.

Szükséges hardver-szoftver környezet

Szerver oldal:
Hardver
Olyan számítógép, amlyen az ORACLE adatbázis kezelő futtatható, az alábbi kiépítésben:
  • 256Mb központi memória (5 user-ig)
  • 1db monochrom monitor
  • 1db 2,1 GB szabad kapacitású winchester
  • 10 Mbit adatátvitelt biztosító hálózati csatoló kártyák
Szoftver
Operációs rendszer
  • az Oracle által támogatott bármely operációs rendszer

Adatbázis kezelő motor

  • ORACLE 7.3 vagy magasabb verzió
Munkaállomás oldal:
Hardver
IBM PC/AT vagy azzal kompatibilis számítógép, az alábbi kiépítésben:
  • 32Mb központi memória
  • Pentium 100 MHz IBM PC kompatibilis számítógép alaplap
  • 1db színes monitor (800x600)
  • 1db 600 Mb szabad kapaciíású winchester
  • 10 Mbit adatátvitelt biztosító hálózati csatoló kártya
  • 1 db a munkaállomásról elérhető lézernyomtató
  • egér
Szoftver:
Operációs rendszer:
  • Windows 95, Windows NT

Adatbázis kezelő motor:

  • kliens oldali szoftver.

L-SOFT szolgáltatások

  • A kifejlesztett termékekre és továbbfejlesztéseikre1 év hibajavítási, az adóév végéig a hatályba lépő jogszabályok tekintetében törvénykövetési garancia
  • A szállított termékek oktatása az üzembe helyezés helyszínén, vagy az L-SOFT KFT telephelyén
  • Munkanapokon 8-16 óráig telefonos ügyfélszolgálat
  • Részletes felhasználói dokumentáció és alkalmazásokba épített on-line help
  • Megállapodás alapján átalánydíjas szaktanácsadás, munkaidőn túl, hétvégén és ünnepnapokon átalánydíjas készenlét
  • Support
  • YEAR-2000 kompatibilitás
  • Nagy tömegű nyomtatási igény lebonyolításához a nyomdai állományok elektronikus formában történő előállítása (nyomdai spool file)
  • Szaktanácsadás ORACLE adatbázis-kezelőt használó partnerek számára (adatbázis tervezés, hangolás, optimalizálás)
  • Egyedi igényeknek megfelelő rendszerek szervezése, tervezése, fejlesztése
  • Rendszer elemzés és tervezés SSADM módszertan alkalmazásával, az LBMS System's Engineer CASE eszközével.

Képernyőképek


Nyitólap -||- Kategóriák -||- Hirdető cégek -||- Hirdessen nálunk!

Copyright &COPY 1998-2002 Proxerv Kereskedelmi és Informatikai Kft.
Budapest, 1124 Stromfeld A. u. 32.
Tel./Fax: 201-4845
proxerv@proxerv.hu

A Magyar Fejlesztésű Szoftverek Honlapján elhelyezett szoftverismertetők tartalmáért a hirdető cégek
a felelősek.